أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۴۲۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۱۶ آذر ۱۳۹۸
زریبافان:
معاون رئیس جمهوری در دولت دهم پس از ثبت نام در انتخابات مجلس در پاسخ به این سؤال که آیا با احمدی نژاد جلساتی داشته و اصولا وی را ملاقات می‌کند یا خیر، خاطر نشان کرد: خیر، جلساتی با ایشان ندارم.
به گزارش پایگاه 598، مسعود زریبافان معاون رئیس جمهوری در دولت دهم و رئیس پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگران، پس از حضور در محل ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران و ثبت نام در این دوره از انتخابات در جمع خبرنگاران، گفت : مسئولان باید به جای حرف زدن کار کنند. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا هماهنگی گسترده‌ای انجام شده تا نزدیکان آقای احمدی نژاد در انتخابات مجلس ثبت نام کنند، اظهار داشت : بنده برای ثبت نام در انتخابات با کسی نه مشورت و نه هماهنگ کرده‌ام.

رئیس پیشین بنیاد شهید  با بیان اینکه هر مجلسی محاسن و معایب خود را دارد، در ارزیابی از عملکرد مجلس دهم، تصریح کرد : توقع مردم و نظام از مجلس دهم بیشتر از آن چیزی بود که در این مجلس مشاهده می‌کنید. 

زریبافان همچنین در پاسخ به این پرسش که مهمترین اولویت مجلس یازدهم چیست؟ گفت : مجلس یازدهم باید مجلسی کارآمدتر و مردمی‌تر باشد.

رئیس پیشین بنیاد شهید در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا با احمدی نژاد جلساتی دارد و اصولا وی را ملاقات می‌کند یا خیر، خاطر نشان کرد: خیر؛ جلساتی با ایشان ندارم.

منبع:تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها