يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۴۳۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۱۷ آذر ۱۳۹۸
اقدام حاشیه ساز علی هاشمی؛
اظهارات و تصاویر خلاف واقع ملی پوش وزنه برداری ایران از تغذیه و امکانات اردوی تیم ملی، با حمایت رسانه معاند و ضدانقلاب روبرو شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، علی هاشمی که براساس اعلام منابع موثق، اظهاراتی خلاف واقع درباره فدراسیون وزنه برداری داشته، با حمایت رسانه معاند بی بی سی فارسی مواجه شد.

ملی‌پوش دسته ۱۰۹ کیلوگرم وزنه‌برداری کشورمان روز گذشته با انتشار فیلم و تصاویری در صفحه شخصی‌اش مدعی شده بود امکاناتی که در اختیار ملی‌پوشان در اردوهای تیم ملی قرار می‌گیرد در سطح این رشته المپیکی نیست؛ ادعایی که با توضیحات مسئولان اردوهای تیم ملی مشخص می‌شود، با واقعیت موجود فاصله دارد.

علی شاکری سرپرست اردوهای تیم‌های ملی درباره انتقاداتی که علی هاشمی، وزنه‌بردار تیم ملی به شرایط اردویی این رشته کرده است توضیحاتی به فارس گفته که گزیده آن را در ادامه می خوانید:

- بعد از تورنمنت ترکیه،‌ تیم ملی اردویی نداشت که کسی بخواهد از شرایط ناراضی باشد. حدود یک ماه است اردوها تعطیل و کمپ تیم ملی در حال تعمیرات و بازسازی است.

-  تصاویر منتشره مربوط به غذای کارمندان بوده که فردی از پشت میز یکی از کارمندان این عکس را گرفته است.

- متأسفانه هاشمی با وجود اینکه قهرمان است، اما مرام پهلوانی ندارد. فیلمی هم که منتشر شده مربوط به حدود یک سال قبل است چرا که قسمتی که هاشمی شروع به فیلمبرداری می‌کند، خوابگاه بانوان است که تنها وزنه‌بردار بانو اجازه حضور و تردد از آن بخش را دارند و یک سال قبل مسدود شده است.

- صبح امروز (شنبه ۱۶ آذر) هاشمی با مسؤول تدارکات تیم ملی از ایلام تماس گرفت که می‌خواهد به تهران بیاید تا برای او بلیت تهیه شود. چطور ممکن است در آن زمان این فیلم را گرفته و منتشر کرده باشد و در فدراسیون هم حضور نداشته باشد؟ دبیر فدراسیون، رئیس و معاون کمیته آموزش فدراسیون صبح امروز جلسه داشتند و در فدراسیون بودند.

- چنین رفتاری از پهلوانی و جوانمردی به دور است. نمی‌دانم هاشمی به دنبال چه هدفی است؟ تمام پرسنل فدراسیون از این رفتار او ناراحت هستند. در شش ماه اخیر حدود ۵۰۰ میلیون هزینه تغذیه ورزشکاران شده است. چرا وقتی چنین امکاناتی برای ورزشکاران مهیا می‌شود، برخی می‌خواهند این زحمات را نادیده بگیرند؟ 

- می‌توانید این موضوع را از ورزشکاران دیگر هم سؤال کنید. چرا تنها او این مطلب را مطرح کرده و وزنه‌برداران دیگر در این خصوص انتقادی نداشته‌اند؟ همانطور که گفتم فیلم و تصاویر منتشره مربوط به یک سال پیش است چرا که مسیری هاشمی از آن در حال عبور است، بسته شده است.

اکنون این پرسش وجود دارد که چرا این وزنه بردار سنگین وزن که امسال نتایج ضعیف و ناامیدکننده ای را ثبت کرده و هنوز موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ نشده است، چنین خوراکی را برای معاندین فراهم کرده و در فاصله کمتر از ۸ ماه به المپیک ۲۰۲۰ توکیو فضای ورزش کشور را با دروغ هایش ملتهب کرده است؟ بدون شک برخورد انضباطی فدراسیون با این حاشیه ها از تکرار موارد مشابه جلوگیری خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها