يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۴۴۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۱۸ آذر ۱۳۹۸
طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش در مورد عدم تحقق وعده‌های داده‌شده به هیات رئیسه مجلس تقدیم شد.
به گزارش پایگاه 598، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر طرح سوال خود از وزیر آموزش و پرورش در مورد عدم تحقق وعده‌های داده‌شده توسط وی را تهیه و به هیات رئیسه مجلس تقدیم کرد و هیات رئیسه نیز سوال فوق را برای بررسی به کمیسیون آموزش و تحقیقات ارجاع داد.

متن کامل طرح سوال نماینده مردم شاهین‌شهر از محسن حاجی‌میرزایی به شرح زیر است:

خلاصه سوال: چرا قول می‌دهید، تعهد می‌کنید ولی به آن عمل نمی‌کنید؟

شرح سوال: یکی از پدیده‌های نامیمون بیان قول‌ها، تعهدات از طرف وزیر و معاونین و عدم عمل به آن می‌باشد که آثار و تبعات مخربی را در افکار عمومی و به ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان و والدین آنها داشته و دارد، لذا توضیح و پاسخ دهید:

1- چرا کاری که از عهده شما برنمی‌آید بیان می‌کنید؟

2- فکر نمی‌کنید با این نوع رفتار به مخاطب و مخاطبین توهین می‌کنید؟

3- آیا آثار نامطلوب اجتماعی، سیاسی و اقتصادی این نوع رفتار را تاکنون محاسبه کرده‌اید؟

4- مگر دست زوری پشت سر شما برای بیان تعهداتی است که نمی‌توانید به آن عمل کنید؟

5- چرا بذر بی‌اعتمادی می‌پاشید؟

منبع: فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها