أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۴۵۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۲۰ آذر ۱۳۹۸
فرمانده انتظامی استان کردستان از بازداشت مالک تالار عروسی «مانگه‌شو» سقز خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، فرمانده انتظامی استان کردستان از بازداشت مالک تالار عروسی «مانگه‌شو» سقز خبر داد.

سردار علی آزادی از بازداشت مالک تالار عروسی «مانگه‌شو» سقز خبر داد و اظهار داشت: دقایقی پیش با اشراف اطلاعاتی و هوشیاری ماموران پلیس و هماهنگی با دستگاه قضائی، صاحب تالار عروسی در سقز دستگیر شد.

وی افزود: پس از وقوع حادثه تالار عروسی و جان‌‌باختن تعدای از مهمانان، مالک تالار عروسی متواری و در این مدت تحت تعقیب قضایی بود که امروز بألاخره دستگیر شد و در صورت محرز شدن تخلف، برابر قانون با وی برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کردستان ضمن تأکید بر هوشیاری و مراقبت نیروهای پلیس در صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ امنیت و آسایش مردم، تصریح کرد: پلیس در برخورد با متخلفان هیچ‌گونه مماشاتی ندارد.

افزایش تعداد فوتی‌های حادثه آتش‌سوزی سقز

ایرنا نوشت: مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی کردستان گفت: با فوت یکی از مصدومان حادثه آتش‌سوزی تالار عروسی مانگه‌شو در شهر سقز، تعداد جانباختگان این حادثه به ۱۲ نفر رسید.

شهرام شریفی اظهار داشت: این فرد اهل بوکان در استان آذربایجان غربی از زمان وقوع این حادثه بدلیل شدت جراحات وارده در بخش مراقبت‌های ویژه (آی‌سی‌یو) بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر بستری بود که امروز در گذشت.

حادثه دردناک تالار مانگه شه و شامگاه پنجشنبه بر اثر نشت شلنگ گاز متصل به بخاری رخ داد و باعث کشته شدن ۱۱ نفر و مجروح شدن ۴۹ نفر از مهمانان مراسم عروسی شد در این حادثه پنج کودک و پنج زن همراه با یک مرد جانباختند.

در این حادثه اسفناک مونا حسن پور (۳ ساله)، منیجه رحمانی (۴۵ ساله)، ماهان بهرامی (۵ ساله)، آرشام‌ رسولی (۴ ساله)، شریف رضایی (۷۰ ساله)، سوژین قادرزاده (۵ ساله)، هژین (۴سالە)، سعادت علیزاده، عایشه محمودی، هاجر پسندی جان خود را از دست دادند و جسد یک نفر نیز شناسایی نشده و مجهول الهویه است و ۴۹ نفر نیز مصدوم شدند که در بیمارستان‌های سقز تحت درمان هستند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها