يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۵۹۱۶
زمان انتشار: ۱۶:۱۵     ۲۰ دی ۱۳۹۸
منابع خبری از احتمال حمله موشکی قریب الوقوع به مواضع آمریکا در منطقه توسط گروه‌های مقاومت خبر دادند.
به گزارش پایگاه 598، به دنبال حمله شب گذشته آمریکا به سوریه، برخی منابع نزدیک به جبهه مقاومت در منطقه از پاسخ قریب الوقوع به این حمله و سایر اقدامات تروریستی دولت آمریکا در منطقه خبر دادند.

شب گذشته برخی رسانه ها از وقوع انفجاری شدید در نزدیک مرز عراق و سوریه در شهرستان «القائم» خبر دادند.

گفته شده این انفجار در پی وقوع یک حمله هوایی صورت گرفته است.

به دنبال تداوم اقدامات تروریستی آمریکا در منطقه، امروز امیر حاتمی وزیر دفاع ایران در گفتگو با همتای ژاپنی خود بار دیگر تاکید کرد: هرچه زودتر باید به حضور اشغالگرانه آمریکا در منطقه پایان داد.

ساعاتی پیش «عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور عراق هم از  آمریکا خواست خروج نظامیانش را تسریع کند.

در پی ترور سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس، گروه‌های مقاومت خواستار خروج فوری آمریکا از منطقه شدند و اعلام کردند مراکز آمریکا در منطقه را هدف قرار خواهند داد.
 
آمریکا هم اکنون در برخی کشورهای منطقه پایگاه نظامی دارد. مهمترین و مجهز ترین پایگاه نظامی آمریکا عین الاسد عراق بود که در جریان حمله موشکی ایران آسیب جدی دیده و طبق آخرین برآوردها حدود ۴۰۰ کشته و زخمی به دنبال داشته است.

در ساعات اولیه این حمله، یک منبع مطلع در اطلاعات سپاه به نقل از منابع محلی اعلام کرد دست کم ۸۰ نظامی آمریکایی کشته و بیش از ۲۰۰ نفر زخمی شده اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها