يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۶۲۰۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۲۷ دی ۱۳۹۸
نخست‌وزیر اوکراین امروز به دلیل افشای محتوای یکی از تماس‌های تلفنی خود، استعفا کرد.
به گزارش پایگاه 598، «اولسکی هونچاروک» نخست‌وزیر اوکراین امروز (جمعه) نامه استعفای خود را به رئیس‌جمهور این کشور تقدیم کرد.

به نوشته خبرگزاری فرانسه، دفتر ریاست‌جمهوری اوکراین نیز اعلام کرد «ولودیمر زلنسکی» رئیس‌جمهور این کشور به نامه استعفای هونچاروک رسیدگی خواهد کرد.

شبکه «تی. آر. تی.» نیز به نقل از روزنامه «کی‌یف پست» نوشت، دلیل استعفای نخست‌وزیر اوکراین، درز محتوای تماس تلفنی او بود که در آن زلنسکی را به دلیل «درک بدوی» از اقتصاد، «احمق» خطاب کرده بود.

این رسوایی جدید برای مقام‌های عالی‌رتبه اوکراینی در حالی است که این کشور پیش از آن نیز دچار چنین مشکلی شده بود. چند ماه پیش بود که یک افشاگر، محتوای تماس تلفنی زلنسکی با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا را درز داد که در آن ترامپ تلویحاً از تعلیق کمک نظامی به اوکراین تا زمان دریافت امتیاز خبر داد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها