أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۶۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۰۴ فروردين ۱۳۹۱
در جامعه چهار نوع بد حجابی داریم، یک گروه زنان خیابانی هستند و گروه دوم مانکن ها که سازمان یافته پول دریافت می کنند تا از صبح تا شب با نوع خاصی از پوشش در خیابان ها بگردند و گروه سوم کسانی هستند که روی لجبازی سیاسی بد پوششی می کنند...
سرویس سیاسی پایگاه 598/ دکتر احمدی نژاد سال 89 در دیدار با جمعی از دانشجویان مطالبی را درباره حجاب و عفاف مطرح کرد که علیرغم اهمیت آن بازتابی در رسانه ها نیافت و نظر به طرح مجدد مباحث مربوطه در جامعه و محافل خبری به انتشار نقل به مضمون آن می پردازیم.

رئیس جمهوری اسلامی ایران در آن دیدار با اشاره به این که در جامعه چهار نوع بد حجابی داریم، آن را اینگونه برشمرد که یک گروه زنان خیابانی هستند و گروه دوم مانکن ها هستند که سازمان یافته پول دریافت می کنند تا از صبح تا شب با نوع خاصی از پوشش در خیابان ها بگردند و گروه سوم کسانی هستند که روی لجبازی سیاسی بد پوششی می کنند.

دکتر احمدی نژاد با اشاره به اینکه گفته است با این سه گروه برخورد انتظامی شود تاکید کرد که گروه چهارم بخش زیادی از زنان بدحجاب در جامعه هستند که از روی غفلت و ندانستن درست مطلب در این وضعیت به سر می برند و نباید با آن ها برخورد انتظامی وپلیسی شود و تنها باید با کتاب و جزوه و امر به معروف به شیوه صحیح آن ها را آگاه کرد.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه عده ای، از سه گروه اول و بدحجاب ترین زنان که دستور برخورد با آن ها را داده است عکس گرفته و آلبوم درست کرده اند و نزد علما برده و گفته اند این وضع حجاب در جامعه است و ما می خواهیم با آن ها برخورد کنیم ولی احمدی نژاد نمی گذارد، افزود: " به کسانی که این کار را کردند پیغام دادم که سقوط تا کجا؟ "

 دکتر احمدی نژاد همچنین با تأکید بر امر به معروف به شیوه صحیح خاطر نشان کرد در زمان شهرداری، خدمت یکی از علمای تهران رفتم و گفتم می خواهم در مقابل این برخوردها با بدحجابی موضع گیری کنم چراکه هرجا نفس پاکی به مردم خورده است، اثر داشته ولی اکنون نفس پاکی به مردم نخورده است.

 رئیس جمهور در جمع ائمه جماعات تهران نیز گفته بود برای امر به معروف به شیوه صحیح، شرایطی لازم است که یکی از آن ها عمل کردن خود امر کنندگان و دیگری امر همراه با محبت و دلسوزی است چراکه بدون محبت هیچ اثری ندارد.

 به نظر می رسد که سخنان دکتر احمدی نژاد درباره حجاب و عفاف بسیار منطقی و مبتنی بر اصول است و برای اصلاح جامعه باید از همین منظر به موضوع نگریست، نه آنکه با برخورد یکسان پلیسی و انتظامی روند منطقی مواجهه با مسائل اجتماعی و فرهنگی را دچار مشکل کرد. اکنون می توان بهتر قضاوت کرد که آیا نظر رئیس جمهور شایسته این همه جنجال آفرینی و تخریب رسانه ای ناآگاهان بود؟

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۰
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
پوستر ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۰ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۱
۱۱
۳
درست گفته بنده خدا.....
پاسخ
سجاد
FRANCE
۰۰:۵۳ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۱
۴
۳
از نظر بعضیا احمدی هرچی بگه غلطه!!!!
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۷ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
غلط نیست ولی فقط حرفه؟؟؟!!!...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۹ - ۲۳ دی ۱۳۹۲
از نظر بعضیام هرچی بگه درسته.....!!!!
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۴ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۱
۱
۴
یکی از مهمترین دلایل حجاب، حفظ امنیت زن است. وقتی بد حجاب و بی حجاب هم در مملکت ما احساس امنیت می کند، چرا باید حجاب داشته باشد... باید کاری کرد که بی حجابی باعث احساس خطر شود همانگونه که در همه جای دنیا است و با حجابی باعث حس آرامش و احترام دیگران همانگونه که مطلوب است.
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۹ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۱
۳
۱
ایشان خیلی حرفهای خوب خوب زدند و بعدش آمدند چیز دیگری گفتند و کار دیگری کردند
ما هم به خاطر آن حرفهای خوب خوبشان بهشان رای دادیم نه برای این کارهای امروزشان . پس هر جا از ایشان حرف نادرست یا کار نادرستی ببینیم مخالفت می کنیم تعارف هم نداریم . ایشان بفرمایند اول از همه : خودشان برای برخورد با سه گروه اول چه کاری کرده اند ؟ به غیر از "گفتم برخورد کنند" . دوم این که برای به قول خودشان "امر به معروف درست" گروه چهارم چه کرده اند ؟ آن وضعیت وزیر آموزش و پرورششان است که چند میلیون دانش آموز را باید تربیت کند و بفرستد توی این جامعه ! آن از وضع وزیر ارشادشان است با آن فیلمهای ارزشی(!) که گر و گر می فرستد روی پرده سینماهای ایران و اسکار و اسرائیل و ... آدم دهنش بسته باشه بهتره انگار !
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۹ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۱
۱
۱
یه سوال چرا احlدی نژا که میگین 11 روز رفت خونش و به اصطلاح خانه نشینی کرد چرا؟؟/
پاسخ
hijab
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۱ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
چقدر یک طرفه!!! بسه دیگه. به قرآن من در هر دو دوره به احمدی نژاد رای دادم اما بد نیست حضرات بدانند که زنان با حجاب بسیار بد که مراحل قبلی نهی از منکر در آن ها اثر ندارد منحصر به سه گروه که آقای احمدی نژاد ذکر کردند نیستند و در بطن جامعه هم افراد از این دست وجود دارند پس خود بدنه جامعه هم غیر از سه گروه مذکور باید به دو بخش تقسیم شود. عده ای غافل و جاهل که کار فرهنگی در آن ها اثر
دارد و عده ای بی پروا که لازم است عملا نهی شوند.
کمی دیدتان را باز کنید و بیدار شوید.
خوب است به آدرس زیر هم سری بزنید. افرادی این روزها متاسفانه وارد فاز توجیه نادرست شده اند.
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=120286
پاسخ
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۴ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۱
۱
۰
"سقوط تا کجا؟!" این جمله رو دکتر در مورد اون خانم های بد حجاب گفته؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۷ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
۲
۰
اين حرفاي درست اگه عملي نشه جامعه به فنا مي ره هر روز يه تيكه از تن و بدن حيا توي جامعه ما كنده ميشه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها