يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۶۲۱۲
زمان انتشار: ۱۵:۱۷     ۲۷ دی ۱۳۹۸
رویترز در خبری به تصاویر تلویزیونی از حضور گسترده مردم در نماز جمعه امروز تهران به امامت مقام معظم رهبری اشاره کرد.
به گزارش پایگاه 598، خبرگزاری انگلیسی «رویترز» با پرداختن به برگزاری نماز جمعه امروز تهران به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران، به حضور جمعیت گسترده مردم اشاره کرد.

رویترز با بیان اینکه نماز جمعه معمولا در زمان ظهر در ایران برگزار می‌شود نوشت، تلویزیون ایران صف‌های طولانی مردم و اتوبوس‌هایی که آن‌ها را از نقاط مختلف تهران [به مصلی]می‌رسانند، نشان داد که از صبح برای حضور آمده‌اند.

این خبرگزاری در ادامه مدعی شد که احتمالا رهبر معظم ایران امروز بار دیگر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بعد از حادثه برای هواپیمای مسافربری اوکراینی، حمایت می‌کند.

رویترز همچنین احتمال داد آیت‌الله خامنه‌ای «دشمنان» و به‌طور خاص واشنگتن را به دلیل التهاب‌آفرینی و ایجاد آشوب اجتماعی مورد انتقاد قرار دهد.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها