أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۶۲۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۲۸ دی ۱۳۹۸
پیشنهادی به تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا؛
فدراسیون فوتبال نامه‌ای رسمی از AFC دریافت کرده و به موجب آن اعلام شده که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی تیم‌های ایرانی در فصل جدید در کشور بی‌طرف برگزار شود. درصورت پافشاری AFC بر تصمیم خود برعلیه تیم های ایرانی و عدم پیگیری مسئولان منفعل سیاست خارجه ایران، انصراف از مسابقات بهترین تصمیم برای نمایندگان ایران است.
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه 598، فدراسیون فوتبال امروز نامه‌ای رسمی از AFC  دریافت کرده و به موجب آن اعلام شده که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی تیم‌های ایرانی در فصل جدید در کشور بی‌طرف برگزار شود.

درصورت پافشاری AFC بر تصمیم خود برعلیه تیم های ایرانی و عدم پیگیری مسئولان منفعل سیاست خارجه ایران، انصراف از مسابقات بهترین تصمیم برای نمایندگان ایران است زیرا در غیر اینصورت باید تن به مسائل زیر دهیم:

1- رفتن زیر بار ذلت و توهین های پی در پی به ایران و ایرانی
2- از بین رفتن شور مسابقات آسیایی و جهنم درست کردن برای تیمهای رقیب
3- هزینه سرسام آور سفرهای متعدد برای تمام مسابقات رفت و برگشت
4- خستگی کشنده بازیکنان و تیم ها به دلیل سفرهای متعدد
5- بازی کردن در کشورهای عربی و مزیت بی نظیر برای رقبا
6- کوتاه آمدن در برابر خواسته های آسیا و ادامه این روند

این ها تنها بخشی از ضررهای حضور ذلیلانه در چنین تورنمنتی است. خاصیت حضور در این مسابقات چیست؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها