أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۶۳۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
چین بطور فعال از هرگونه ابتکار عمل که به کاهش تنش در منطقه و حفظ برجام منجر شود استقبال می‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، چین بطور فعال از هرگونه ابتکار عمل که به کاهش تنش در منطقه و حفظ برجام منجر شود استقبال می‌کند.

«گنگ شوانگ»سخنگوی دستگاه دیپلماسی چین در واکنش به درخواست روسیه مبنی بر تشکیل نشستی از سوی کشورهای امضا کننده برجام برای بررسی چشم انداز توافق هسته ای ایران اعلام کرد که پکن بطور فعال از هرگونه ابتکار عمل که به کاهش تنش در منطقه و حفظ برجام منجر شود استقبال می کند.
وی روز دوشنبه در نشست خبری خود با خبرنگاران داخلی و خارجی در پکن افزود: چین و روسیه به عنوان دو شریک و همکار استراتژیک و حامی سفت و سخت توافق برجام، همواره ارتباط نزدیک خود را در موضوع توافق هسته ای ایران حفظ کرده اند.
وی گفت: برجام یک دستاورد سیاسی مهم چند جانبه است که به تأیید و تصویب شورای امنیت سازمان ملل رسیده و می تواند یک بستر مهم برای اجرای ساز و کار منع گسترش سلاح های هسته ای و برقراری صلح و ثبات در خاورمیانه باشد و در عین حال یک بخش مهم از نظام بین‌المللی را در بر می‌گیرد.
مقام وزارت خارجه چین تصریح کرد در وضعیت کنونی، چین از همه طرف‌ها می خواهد با حفظ خویشتنداری و در چارچوب کمیته حل اختلاف توافقنامه همه جانبه، از طریق مشورت و رایزنی اختلافات خود را حل کنند و با اتخاذ تدابیر درست، اجرای تعهدات خود در برجام را از سر بگیرند و در کنار هم برای حفظ برجام و اجرای کامل آن تلاش کنند.
به گزارش ایرنا، گنگ از همه طرف ها خواست اقدامات مؤثری برای ایجاد تعادل بین حقوق و تعهدات خود در برجام انجام دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها