يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۶۳۷۸
زمان انتشار: ۱۵:۱۶     ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی باری دیگر اظهاراتی ایران‌هراسانه را مطرح کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به هولوکاست و مطرح کردن اظهاراتی ایران‌هراسانه در صفحه توییترش نوشت:« یک سوم یهودیان در آتش سوختند. کاری از دست ما بر نمی‌آمد که انجام بدهیم.

اکنون، پس از هولوکاست و بنیان‌گذاری کشور اسرائیل، تلاش‌ها برای از میان برداشتن یهودیان، از بین نرفته است. ایران آشکارا به طور روزانه عنوان می‌کند که می‌خواهد اسرائیل را از روی زمین محو کند».

بر خلاف تاکید مقامات ایران بر این که ایران هیچ برنامه‌ای برای دستیابی به سلاح هسته‌ای نداشته و نخواهد داشت، نتانیاهو بار دیگر با تکرار اتهامات و ادعاهای بی‌اساسش و با بیان این که ما اکنون، ظرفیت دفاع از خود را داریم و فکر می‌کنم درس عبرت آشویتز این است که، یک:چیزهای بدی را که محقر هستند متوقف کنیم، مدعی شد: ایران بسیار چیز بدی است. آن‌قدرها هم محقر نیست اما می‌تواند با تسلیحات هسته‌ای بزرگ‌تر شود و اولین کار متوقف کردن آن است».


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها