يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۷۲۳۱
زمان انتشار: ۰۹:۰۳     ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
دبیر شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم از برگزاری بزرگترین همایش حامیان نیروهای انقلاب در سالن 2 هزار نفری شهید حیدریان خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، حمید اورعی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سخنانی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بارها در سخنرانی‌های خود بر حضور پرشور در انتخابات تاکید کرده اند و شورای هماهنگی اصولگرایان قم نیز همه تلاش خود را بر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب بکار خواهد گرفت.

وی ضمن دعوت از مردم شریف استان قم مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات دوم اسفند ماه افزود: شورای هماهنگی اصولگرایان در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری تلاش کرده است تا با معرفی نیروهای ارزشی و انقلابی به کارآمدی مجلس در راستای رفع مشکلات کشور و مردم نقش بسزایی ایفا کند.

دبیر شورای هماهنگی اصولگرایان قم با اشاره به برگزاری همایش‌های مختلف در استان قم تصریح کرد: این شورا در راستای شفاف سازی افکار عمومی و آشنایی هرچه بیشتر مردم با برنامه‌ها و سوابق کاندیداهای شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم اقدام به برگزاری همایش‌های متعدد با حضور اقشار مختلف از قبیل روحانیت معظم، ایثارگران، پزشکان، کارگران و شهروندان در مناطق مختلف قم کرده که با استقبال خوبی مواجه شده است.

وی با اشاره به برگزاری بزرگترین همایش اصولگرایان استان قم در روز دوشنبه 28 بهمن ماه اظهار کرد: این همایش با هدف حضور شهروندان با محوریت جوانان و جامعه ورزشکاران در سالن 2000 نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد.

اورعی ادامه داد: در این همایش که از ساعت 19 برگزار خواهد شد احمد امیرابادی فراهانی، مجتبی ذوالنوری و علیرضا زاکانی به سخنرانی خواهند پرداخت.

بزرگترین همایش انتخاباتی قم دوشنبه 28 بهمن ماه از ساعت 19 در سالن 2000 نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها