يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۷۳۶۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
نیروی انتظامی از مدت‌ها قبل، برنامه‌ریزی مفصلی را برای برگزاری با نظم و امنیت انتخابات در سراسر کشور به ویژه تهران انجام داد.
به گزارش پایگاه 598، سردار حسین رحیمی صبح امروز جمعه 2 اسفند در جمع خبرنگاران حاضر در حسینیه ارشاد گفت: طبق آخرین گزارشی که صبح امروز دریافت کردیم، در بسیاری از شعب اخذ رای سراسر کشور صف‌های پرتعدادی برای شرکت در انتخابات تشکیل شده است و جا دارد به همین مناسبت از مردم بابصیرت ایران تشکر کنم.

وی افزود: نیروی انتظامی از مدت‌ها قبل، برنامه‌ریزی مفصلی را برای برگزاری با نظم و امنیت انتخابات در سراسر کشور به ویژه تهران انجام داد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در پایتخت 4 هزار و552 شعبه اخذ رای داریم و بالغ بر 14 هزار نفر از همکاران ما در کنار هیئت‌های اجرایی و هیئت‌های نظارت مشغول فعالیت هستند و در کنار آن امروز 10 هزار نفر از همکاران‌مان مشغول ارائه سایر خدمات در بخش‌های ترافیکی و کلانتری‌ها هستند.

وی  گفت: ما یک هفته قبل یکی دو مورد تحرک در حد زدن کوکتل مولوتف در یکی دو نقطه داشتیم که آن افراد دستگیر شدند. در 72 ساعت گذشته هم هیچ‌گونه گزارش مشکل خاصی در کلان‌شهر تهران نداشتیم.
 
منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها