يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۷۴۵۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
خبرنگار المیادین گزارش داد، در جنایت جدید صهیونیست‌ها چهار فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر در شرق خانیونس در جنوب غزه شهید شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، فلسطین الیوم به نقل از منابع عبری زبان گزارش داد، سه جوان فلسطینی در شرق شهرک عبسان الجدیده در شرق خانیونس در جنوب غزه به شهادت رسیدند در حالیکه خبرنگار المیادین گزارش داد، چهار جوان در حادثه تیراندازی سربازان اسرائیلی شهید شدند.

رادیو اسرائیل گزارش داد، نیروهای نظامی اشغالگر دو جوان را که به دیوار حد فاصل شرق خانیونس نزدیک شده بودند زیر نظر داشتند که مدعی هستند آن جوانان قصد داشتند بمبی را در نزدیکی دیوار کار بگذارند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد، نیروهای اشغالگر به روی جوانان آتش گشودند که منجر به جراحت آنان شد.

طبق گفته شاهدان عینی، کشاورزان و جوانان تلاش کردند به آنها برسند که نیروهای اشغالگر مدام به روی آنها تیراندازی کردند که منجر به زخمی شدن نفر سوم شد. آمبولانس‌ها در تلاش برای انتقال آنها با هماهنگی صلیب سرخ هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی از شهادت دو جوان فلسطینی در جنوب نوار غزه خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در همین راستا، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نظامیان ارتش به سمت دو جوان فلسطینی در جنوب نوار غزه تیراندازی کردند و هر دو نفر به شهادت رسیده‌اند.

البته تا این لحظه منابع فلسطینی شهادت این دو جوان را تایید نکرده‌اند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها