يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۷۴۵۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
رئیس کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف گفت: نرخ هر قطعه سکه تمام طرح جدید با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به اوایل صبح از ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید.
به گزارش پایگاه 598، محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت بازار طلا و سکه گفت: با توجه به افزایش قیمت جهانی طلا و همچنین افزایش نرخ ارز به دلیل موضوع FATF، از صبح امروز قیمت طلا و سکه روند افزایشی به خود گرفته است بطوریکه نرخ هر قطعه سکه تمام طرح جدید با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به اوایل صبح از ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید که در تاریخ اقتصاد بی‌سابقه بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر هیچگونه تقاضایی در بازار وجود ندارد و واکنش بازار بیشتر متاثر از نرخ ارز است که امروز افزایشی بوده است. همچنین حباب سکه در حال حاضر صفر است.

رئیس کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف با اشاره به نرخ انواع سکه گفت:  در حال حاضر نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح جدید ۶ میلیون تومان، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۵ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان است.

وی افزود: همچنین نرخ سکه های گرمی ۹۶۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۶۰۲ هزار و ۱۰۰ تومان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها