يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۷۴۷۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
رسانه‌های معاند کشور در جدیدترین اقدامات خصمانه خود، با انتشار نامه‌ای جعلی و ارائه آماری غلط از مبتلایان به ویروس کرونا، سعی بر به وحشت انداختن مردم دارند. سازنده این نامه _که بیشتر در رسانه‌های منتسب به سلطنت طلبان دیده می‌شود_ حتی به خود زحمت نیز نداده است که ابتدایی‌نرین اصول نامه‌نگاری اداری در ایران را رعایت کند.
به گزارش پایگاه 598، رسانه‌های معاند کشور در جدیدترین اقدامات خصمانه خود، با انتشار نامه‌ای جعلی و ارائه آماری غلط از مبتلایان به ویروس کرونا، سعی بر به وحشت انداختن مردم دارند. سازنده این نامه _که بیشتر در رسانه‌های منتسب به سلطنت طلبان دیده می‌شود_ حتی به خود زحمت نیز نداده است که ابتدایی‌نرین اصول نامه‌نگاری اداری در ایران را رعایت کند.

در این خصوص گفتنی است:

1-  فونت نامه رسمی های وزیر کشور را دقت کنید با فونت نامه جعلی ساخته شده سلطنت طلب‌ها مقایسه کنید.

2-  امضای وزیر کشور را با امضای جعلی مقایسه کنید. تلاش شده ناشیانه تقلید شود ولی نقاط موجود در امضا فراموش شده است

3-  فونت نوشتن نامه های اداری کشوری فونت فارسی پیشفرض ورد2016 نیست اما فتوشاپ کاران سلطنت طلب ها ناشیانه این سوتی را دادند.

روی هم رفته جای تاسف دارد، جماعتی که مدام در رسانه‌هایشان بر طبل ناسیونالیسم و عرق ملی می‌کوبند؛ این گونه بر گرده مشکلات سوار می‌شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها