يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۷۶۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
نامه رئیس سازمان روان‌شناسی به وزیر بهداشت درباره کرونارئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور، در نامه‌ای به وزیر بهداشت از آمادگی روان‌شناسان برای کنترل اضطراب کرونا خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایلنا، محمد حاتمی در نامه رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور خطاب به سعید نمکی وزیر بهداشت آمده است: ترس، استرس، اضطراب و نگرانی ناشی از ویروس کرونا تمام شهروندان و خانواده‌ها را درگیر کرده است، صد البته این شرایط عوارض خطرناک‌تر از ویروس کرونا دارد که متعاقباً گزارشی در این باره ارائه می‌شود.

سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره با سرمایه اجتماعی بیش از ۳۰ هزار عضو رسمی کارشناسی ارشد و دکتری در سراسر کشور آماده است، به هر گونه ستاد مقابله با بحران صلاح می‌داند؛ اقدامات عملی از جمله تدوین بسته‌های آموزشی مقابله با استرس و اضطراب، شیوه‌های آرام سازی روانی و سایر مداخلات روانشناختی جهت عادی سازی شرایط موجود را انجام دهد.

در شرایط کنونی باید با حضور دائمی روان‌شناسان و مشاوران در شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی مردم را به سوی مدیریت استرس سوق داد.

در صورت صلاحدید، جلسه‌ای با حضور نمایندگان سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره با آن وزارتخانه صورت گیرد تا بتوانیم از تمام ظرفیت‌های موجود در سازمان جهت پیشگیری و کنترل ترس، اضطراب و استرس مردم استفاده شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها