أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۸۵۶۳
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ۶۰ درصد جمعیت کشور در بسیج ملی مقابله با کرونا غربالگری شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ۶۰ درصد جمعیت کشور در بسیج ملی مقابله با کرونا غربالگری شدند.

کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط اینترنتی با خبرنگاران گفت: از مردم درخواست داریم در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام و اقدام به خوداظهاری کنند. امکان ویرایش اطلاعات در سامانه وجود دارد و اگر از شماره ۴۰۳۰ با هموطنان تماس گرفته شد حتما پاسخگو باشند؛ این سامانه برای ارزیابی و پایش وضعیت سلامت هموطنان طراحی شده است.

جهانپور اظهار کرد: اگر امروز در فاز مدیریتی بیماری هستیم و روند صعودی مبتلایان در کشور کنترل شده، بخش عمده آن مربوط به مشارکت هموطنان با نظام سلامت و تلاش همکاران ما بوده است.

وی با بیان اینکه با اجرایی شدن طرح فاصله گذاری اجتماعی، امیدواریم شاهد نتایج مثبت آن باشیم و به زودی ثمرات آن را ابلاغ کنیم گفت: اتفاقی که در ایران افتاد این بود که رویکرد‌ها و محور‌ها مشخص بود و در فاز اول نحوه پیشگیری و اطلاع رسانی مدنظر قرار گرفت؛ اکنون در فاز دوم وارد شناسایی در مراحل اولیه بیماری با رویکرد مشارکت جویانه شدیم و بیش از ۵۴ میلیون نفر در بسیج ملی مبارزه با کرونا شرکت کردند که افراد در صورت نیاز به مراکز سرپایی یا بستری ارجاع داده می‌شوند تاکنون ۶۰ درصد جمعیت کشور را غربالگری کرونایی کردیم.

جهانپور تاکید کرد: ما در فاز مدیریت بیماری هستیم که این مهم نتیجه رویکرد مشارکت اجتماعی است که با کمک نظام قوی بهداشت کشور میسر شد و نسبت به بسیاری از کشور‌ها به ویژه کشور‌های توسعه یافته در مدیریت کرونا بهتر عمل کردیم.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها