يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۸۵۶۸
زمان انتشار: ۱۸:۵۷     ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
جانشین پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف ۲ هزار و ۳۰۰دست لباس پرستاری و پزشکی احتکار شده در یکی از انبارهای حوالی میدان رازی، خبر داد .
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایلنا: جانشین پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف ۲ هزار و ۳۰۰دست لباس پرستاری و پزشکی احتکار شده در یکی از انبارهای حوالی میدان رازی، خبر داد .

سرهنگ "ذوالفقار برفر"در تشریح جزئیات این خبر، گفت:روز گذشته ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، با اشراف اطلاعاتی خود موفق شدند یک انبار دپو حامل لوازم بهداشتی را در حوالی میدان رازی تهران شناسایی کنند.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی، ماموران پلیس به همراه عوامل تعزیرات حکومتی و بهداشت به محل مورد نظر اعزام و ضمن بازرسی از محل مورد نظر ۲ هزار و ۳۰۰دست لباس یک بار مصرف پرستاری و پزشکی(گان) آبی رنگ مخصوص بیمار و پرسنل بیمارستان کشف شد.

جانشین پلیس امنیت عمومی پایتخت در خاتمه با اشاره به تشکیل پرونده قضائی در این رابطه خاطرنشان کرد: مبارزه با سوداگران سلامت شهروندان و شناسایی محتکران کالاهای اساسی مردم و اخلالگران بازار و شناسایی محل های دپو و احتکار کالا به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها