يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۸۵۷۲
زمان انتشار: ۱۸:۵۹     ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
یک مقام ارشد درمانی ایتالیا می‌گوید روند شیوع ویروس کرونا در این کشور هنوز به اوج خود نرسیده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: وضعیت وخیم ویروس «کووید۱۹» در ایتالیا همچنان ادامه دارد و این بار مسئولان درمانی درباره نقطه اوج آن هشدار می‌دهند.

خبرگزاری «رویترز» در این باره نوشت: «رئیس مؤسسه سلامت ملی ایتالیا می‌گوید، ایتالیا به هنوز به پیک شیوع ویروس کرونا نرسیده است».

ایتالیا هنوز به اوج ابتلا به کرونا نرسیده‌ است

این در حالی است که تلفات ویروس کرونا در ایتالیا چند روز پیش از چین عبور کرده و طبق آخرین آمار اعلامی ۸۲۱۵ نفر رسیده است.

ایتالیا که دارای بیشترین جان باختگان بر اثر ابتلا به این ویروس در جهان است، تا کنون ۸۰۵۸۹ مورد ابتلا به کرونا را ثبت کرده است.

پیش از این اتحادیه ملی پرستاران در ایتالیا گزارش داده بود «دنیلا تریزی» پرستار ۳۴ ساله ایتالیایی بعد از ابتلا به این ویروس خودکشی کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها