يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۸۹۴۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
دروازه بان تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پرسپولیس با کسب اکثریت آراء به عنوان بهترین فوتبالیست آسیا در تاریخ جام جهانی شناخته شد.
به گزارش پایگاه 598، سایت کنفدراسیون آسیا یک هفته پیش (۱۳ فروردین-۱ آپریل) یک نظرسنجی به راه انداخت تا بهترین فوتبالیست تاریخ آسیا در ادوار مختلف جام جهانی جهانی را معرفی کند.

علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی کشورمان و عضو پرسپولیس با درخشش در جام جهانی ۲۰۱۸ و مهار دیدنی پنالتی رونالدو جزو ۵ نامزد کسب این عنوان قرار گرفته بود.

اکنون با گذشت یک هفته این نظرسنجی به پایان رسیده و بیرانوند با کسب 66 درصد آراء به عنوان بهترین فوتبالیست آسیا در جام جهانی شناخته شد.کیسوکه هوندا، هافبک سابق تیم ملی ژاپن و میلان با کسب 26 درصد آراء در رده دوم قرار گرفت.

بیرانوند در این نظرسنجی با پارک جی سونگ ستاره سابق منچستر یونایتد و تیم ملی کره جنوبی، سامی الجابر کاپیتان سابق الهلال و تیم ملی عربستان، تیم کیهیل، ستاره سابق تیم ملی استرالیا و کیسوکه هوندا، ستاره تمام نشدنی تیم ملی ژاپن رقابت می کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها