أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۹۱۷۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
یادداشت/
رحمت الله معظمی
بررسی اجمالی یک احتمال، وجوه تقویت کننده این احتمال:

می گویند #کرونا از جانب صهیونیست ها نیست، چرا که مردم آمریکا و انگلیس و حتی برخی اسرائیلی ها هم به این ویروس مبتلا شدند!

پاسخ:

اعتقاد #صهیونیست_ها (متن کتاب #تلمود) این است که دو نوع حیوان وجود دارد، حیوانات معمولی و انسان های غیرصهیونیست؛ لذا نه مردم آمریکا نه دیگر ملل برای صهیونیستها مهم نیستند و حتی مکرر اتفاق افتاده برای بقای خود، بخشی از هم کیشان را قربانی میکنند.

شیوع جهانی کرونا بهترین راه تهدید ملتها و دولت ها با سلاحی بالاتر از سلاح کشتار جمعی یعنی سلاح نسل کشی با شیوع بیماری هاست و این سلاح، کارا تر از سلاح های متداول است.

صهیونیست ها اهداف و احکام خطرناکی مبتنی بر #باورهای_شیطانی دارند و به دنبال هلاک کردن حرث و نسل هستند که این موضوع مورد اجماع است.

هزینه این سلاح بسیار پایین تر از سلاح های سخت است و بالاتر از آن، حتی ممکن است به جای هزینه، درآمد زا هم باشد، درآمد بالایی از طریق فروش واکسن و دارو و وسایل پزشکی، نصیبشان شود؛ یعنی نوعی  ثروت اندوزی برای زرسالاران صهیونیست.

خصوصیات تنظیم شده تأثیر این ویروس در جامعه هدف مانند سن و سال، هدف قرار دادن سیستم تنفس، زمان انتشار و نقاط هدف اولیه و فصل خاص شیوع آن، ذهن را به سوی همان گزینه توطئه، سوق می دهد.

مطلب ظریف دیگر یعنی استخلاف توطئه های دشمنان، علیه نظام اسلامی در سه سال اخیر و سیر صعودی فشارها تا کرونا نیز مؤید همین معناست.

رقابت اقتصادی چین تا سرحد سبقت از آمریکا، روابط اقتصادی و خرید بالای نفت از ایران و انجام رزمایش بی سابقه این قدرت بزرگ جهانی با ایران و روسیه که فصل جدیدی در ژئوپلتیک منطقه و فرا منطقه بود نیز احتمال فوق را قوی تر می کند.

طرز #خبرسازی_هالیوودی رسانه ها و انعکاس حجیم شده اخبار نیز تقویت کننده طراحی دقیق کار است.

وجه دیگر احتمال توطئه بودن ، شکست پروژه ترور سردارسلیمانی است.

تبدیل قدرت نرم منطق های، مقطعی و مشروط به پیروزیِ افتخار به سردار سلیمانی، تبدیل به قدرت نرم جهانی و با دوام افتخار به شهید سلیمانی شد که این تفضل خداوند، آنها را بهت زده کرد و باعث رو شدنِ با دست پاچگی این ابزار (کرونا) شد.

تحلیل فوق در صورت حکایت از واقع، فقط به اصل توطئه بودن کرونا و #ترور_بیولوژیک در سطح بشری اشاره دارد،

اما از یک منظر، ارتکاب این اقدام ضد بشری، نشانه آشکار این است که برچیده شدن نظام سلطه بسیار نزدیک است...

چرا که به جان خریدن این ریسک بالا و تشدید نفرت و بالا رفتن خشم جهانی علیه صهیونیست ها، فقط نشان از اوضاع بد روحی سردمداران آن دارد و عبور از این بحران، با فائق آمدن بر این بیماری موجب ایجاد آمادگی جهانی در برابر این جنس از تهدیدها می‌شود، لهذا اینگونه کارها فقط  ضعف نظام سلطه را عریان تر خواهد کرد.


عاملی که تاحدودی آسیب پذیری کشور را در مقابل کرونا بالا برده و تیغ  نظام مقتدر و انقلابی را در مقابله با تهدیدات سال های اخیر کند کرده است؛  جریان محافظه کار مدیران و کارگزاران است.

به دلیل آنکه آرمان ها و روحیات این افراد با رهبر انقلاب متفاوت است و محاسبه گری های منفی این افراد، انجام برخی گزینه های انقلابیِ افق انتخاب امام امت را دشوار کرده است.

ارتباط میان وجود محافظه کاران و تقویت غرب زده ها و مفسدان و کند شدن تیغ نظام انقلابی و گستاخ شدن دشمن، نیاز به مجالی دیگر دارد.


آنچه گفته شد وجوهیست که توطئه بودن کرونا را تقویت می کند اما این یک احتمال است و بحث های تخصصی و کارشناسی پزشکی در حیطه اطلاعات متخصصان است.

اما نباید فراموش کرد که اگر دچار #هزیمت_درونی بشویم ، سلاح ضعیف دشمن علیه نظام مقتدر ما کارگر خواهد شد.

و همچنان که از قرآن می آموزیم وَالَّذِینَ یَمْکُرُونَ السَّیِّئَاتِ لَهُمْ عَذَابٌ شَدِیدٌ وَ مَکْرُ أُوْلَئِکَ هُوَ یَبُورُ
سوره مبارکه فاطر آیه ۱۰

و بدون تردید در مورد این بیماری #بزرگ_نمایی شده و به تعبیر حضرت آقا؛ این موضوع هم آنچنان بزرگ نیست که رسانه های صهیونیستی سعی در #تلقین آن به جامعه دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها