يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۹۵۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
«شنیده‌ها پس از اعلام مدیرعامل ایران خودرو مبنی بر توقف تولید ۴۰۵، از تولید این خودرو با موتور‌های دیگر در کشور حکایت می‌کنند.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روز ۳۱ فروردین فرشاد مقیمی مدیر عامل ایران خودرو از توقف ثبت نام برای تولید خودرو ۴۰۵ خبرداد و اظهار کرد: بر اساس مصوبه ابلاغ شده پیش فروش جدیدی از پژو ۴۰۵ نخواهیم داشت و  فقط تعهداتی که از قبل داریم را تولید و تحویل خواهیم داد.

این خبر برای همه به معنای پایان ماجرای ۴۰۵ بود و همه این موضوع را یا همین عنوان پذیرفتند؛ بهزاد اشجعی دبیر کمیته فنی صدور مجوز‌های خودرویی سازمان حفاظت محیط زیست در بخش کامنت یکی از صفحات مجازی باشگاه خبرنگاران جوان از ادامه دار شدن فرآیند تولید این محصول با موتور tu۵ خبر داد که در شرایط فعلی هم با نام ۴۰۵ slx در بازار عرضه می‌شود.

یک منبع آگاه در  شرکت خودروسازی ایران خودرو در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، خبر فوق را تایید کرد و گفت: در حال حاضر دو مدل ۴۰۵ در خودروسازی ایران خودرو تولید می‌شود که یکی از آن‌ها ۴۰۵ slx است. این خودرو از موتور tu۵ بهره گرفته است و به احتمال زیاد تولید آن متوقف نخواهد.

گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که ۴۰۵ معمولی هم در قالب تاکسی تولید خواهد شد و فعلا خبری از خداحافظی با این خودرو تاریخی نیست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها