أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۹۵۶۶
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
محمودزاده:
رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: اکثر قراردادها ی تیم‌های لیگ برتری به صورت فصلی است و تا پایان مسابقات اعتبار دارد.

به گزارش پایگاه 598، «فریبرز محمودزاده» در جمع خبرنگاران درباره غیبت مدیران باشگاه‌های لیگ برتری در نشست مشورتی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اگر مدیران برخی باشگاه‌ها غیبت داشتند سرپرست و یا معاونان باشگاه‌ها حضور داشتند که این اتفاق خوبی است.به طور حتم در بحث قراردادها معاونان باشگاه‌ها نقش مهم و تاثیرگذاری دارند.

وی افزود: پیشنهاداتی که درباره قراردادها صورت گرفت به صورت خام بوده و هنوز چیزی قطعی نیست و سیر اداری را طی نکرده است ولی با توجه به این که به فکر منافع ملی هستیم درخواست‌هایمان را ارائه کردیم.

 محمودزاده درباره اینکه گفته می‌شود قراردادهای بازیکنان خارجی از فصل آینده به صورت ریالی خواهد بود اعلام کرد: مطرح کردن این موضوع اتفاق خوبی است و اگر هم به صورت قانون درآید باید با آیین‌نامه‌های فیفا، قانون تجارت تطبیق داده شود.باید با توجه به منافع ملی و شرایط اقتصادی حاکم بر باشگاه‌ها تصمیم‌گیری شود.

رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ  تصریح کرد: فیفا اعلام کرد فدراسیون ها نگران نباشید اگر قرارداد بازیکنان باشگاهی تاریخ داشته باشد این قراردادها به واسطه طولانی شدن لیگ‌های مختلف از بین نخواهد رفت و مشکلی برای باشگاه‌ها به وجود نخواهد آمد.

وی در پایان گفت: اکثر قراردادها ی تیم‌های لیگ برتری به صورت فصلی است و تا پایان مسابقات اعتبار دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها