أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۹۷۰۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان خطر بازگشت مجدد بحران کرونا در استان را مورد تأکید قرار داد و گفت: بارها نسبت به عادی شدن ترددها در بین مردم هشدار دادیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از عصر ایران: نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان خطر بازگشت مجدد بحران کرونا در استان را مورد تأکید قرار داد و گفت: بارها نسبت به عادی شدن ترددها در بین مردم هشدار دادیم.

محمدحسین قربانی افزود: با عادی شدن ترددها و حضور مسافران در گیلان، احتمال شیوع موج دوم کرونا در استان به وجود می‌آید. من بارها در این مورد هشدار دادم و هم‌اکنون نیز می‌گویم که اگر شرایط برای مردم عادی شود گیلان مجدداً با بحران شیوع گسترده کرونا روبه‌رو می‌شود.

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان ادامه داد: آمار ابتلای خانوادگی به ویروس کرونا در استان و گزارش‌هایی که در این مورد می‌رسد بسیار نگران‌کننده و جدی است. انجام دید و بازدیدهای دسته‌جمعی، شرکت در محافل و دیدارهای خانوادگی موجب شده ویروس کرونا در بین خانواده‌ها شیوع پیدا کند.

قربانی بیان کرد: کادر درمانی در ماه‌های اخیر فشار مضاعفی را تحمل کرده و حجم ورودی مبتلایان به بیمارستان‌ها خستگی آنان را دو چندان می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: توجه بیشتر و جدی مردم به بحث حفاظت شخصی و رعایت اصول بهداشتی در این برهه حساس زمانی لازم و ضروری است. به‌علت افزایش ترددها زنگ خطر شیوع موج دوم کرونا در استان گیلان به صدا درآمده است، بنابراین برای جلوگیری از وقوع آن همه باید وارد میدان شوند.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها