أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۹۷۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش باران در بیشتر مناطق کشور طی دو روز آینده گفت: امروز (۷ اردیبهشت) در سه استان وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک خواهیم داشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش باران در بیشتر مناطق کشور طی دو روز آینده گفت: امروز (۷ اردیبهشت) در سه استان وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک خواهیم داشت.

صادق ضیاییان  اظهارکرد: با توجه به آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی و خروجی مدل‌ها امروز (۷ اردیبهشت) برای بیشتر مناطق کشور به جز نوار شرقی رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق، وزش باد شدید موقت و بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فردا (۸ اردیبهشت) در نوار شمالی، شرقی و برخی مناطق جنوبی کشور و روز سه شنبه (۹ اردیبهشت) در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور، غرب و زاگرس مرکزی بارش پیش‌بینی می‌شود، گفت: روز چهارشنبه (۱۰ اردیبهشت) نیز ضمن تشدید بارش‌ها در دامنه‌های زاگرس و البرز در بیشتر مناطق نیمه غربی بارش باران همراه با رعد و برق خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که روز پنجشنبه (۱۱ اردیبهشت) برای بیشتر مناطق کشور به جز جنوب شرق بارش داریم، گفت: طی دو روز آینده در ارتفاعات البرز مرکزی و استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، بارش برف دور از انتظار نیست. امروز (۷ اردیبهشت) نیز برای استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه وزش باد شدید همراه با باد و خیزش گرد وخاک پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان امروز (۷ اردیبهشت) بخش‌های شمالی خلیج فارس است و روز دوشنبه (۸ اردیبهشت) بخش‌های مرکزی و شمالی آن مواج خواهد شد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۸ اردیبهشت) ابری، گاهی همراه با بارش پراکنده و به‌تدریج وزش باد و کاهش ابر با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و روز سه شنبه (۹ اردیبهشت) نیز نیمه‌ابری در بعضی ساعات وزش باد شدید و گاهی افزایش ابر با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها