أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۹۸۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
بر اساس جدیدترین رنکینگ فیفا، تیم ملی فوتسال ایران در جایگاه اول آسیا و ششم جهان قرار دارد.
به گزارش پایگاه 598، در جدیدترین رنکینگ جهانی تیم ملی فوتسال ایران با کسب ۱۶۰۳ امتیاز همچنان در جایگاه اول آسیا و ششم جهان قرار دارد.
 

تیم ملی برزیل با ۱۸۱۰ امتیاز در رتبه اول، اسپانیا با ۱۸۰۱ امتیاز در رده دوم، آرژانتین با ۱۶۹۴ امتیاز در رده سوم قرار گرفته اند. روسیه و پرتغال هم بدون تغییر در جایگاه چهارم و پنجم بالاتر از ایران  ایستاده اند.

تیم‌های ملی فوتسال قزاقستان، ایتالیا و پاراگوئه هم به ترتیب در جایگاه هفتم، هشتم و نهم رنکینگ جهانی پشت سر شاگردان ناظم الشریعه قرار دارند.

ملی پوشان فوتسال ایران فاصله ۱۰ پله‌ای خود را با تیم دوم قاره آسیا یعنی ژاپن ۱۳۶۸ امتیازی حفظ کرده‌اند. تیم ملی فوتسال تایلند هم به عنوان دومین  تیم قاره آسیا پشت سر ژاپن در رتبه هفدهم جهان ایستاده است.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها