يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۹۸۵۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
جدیدترین آمارها درباره شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان تا صبح روز پنجشنبه نشان می‌دهد، تاکنون سه میلیون و ۲۲۰ هزار و ۲۶۸ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند و از این میان ۲۲۸ هزار و ۲۲۴ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از عصر ایران: جدیدترین آمارها درباره شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان تا صبح روز پنجشنبه نشان می‌دهد، تاکنون سه میلیون و ۲۲۰ هزار و ۲۶۸ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند و از این میان ۲۲۸ هزار و ۲۲۴ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا به ۲۰۳ هزار و ۵۹۱ نفر افزایش یافت. شمار قربانیان این ویروس نیز به ۲۷ هزار و ۶۸۲ نفر رسیده است.

جدیدترین آمارها درباره شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا نشان می‌دهد تا کنون یک میلیون و ۶۴ هزار و ۵۷۲ نفر در این کشور به کووید-۱۹ آلوده شده‌اند؛ از این میان ۶۱ هزار و ۶۶۹ تن نیز جان خود را از دست داه‌اند.

وزارت بهداشت مکزیک اعلام کرد مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۱۷۷۹۹ نفر افزایش یافته است که از این تعداد ۱۷۳۲ نفر جان باخته‌اند.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها