يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۹۹۴۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۷     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
جدیدترین قیمت میوه و سبزی در بازار مرکزی میوه و تره بار تهران منتشر شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، طی روزهای گذشته قیمت انواع میوه و سبزی در بازار افزایش زیادی داشته است.

برخی میوه ها هم مانند هند‌وانه به بهانه ماه رمضان و سو استفاده گری برخی ها چند برابر قیمت به فروش می رسد.

قیمت هندوانه در بازار تهران بیش از ۴۰۰۰ تومان در هر کیلو به فروش میرسد که تنها در روز اول ماه رمضان هزار تومان در هر کیلو گران شد.

سایر قیمت ها هم در سایه نبود نظارت بر بازار با قیمتهای بالاتری عرضه میشود که تفاوت آن از میدان مرکزی میوه و تره بار تا بازار چندین برابر است.

جدیدترین قیمت میوه ها در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران به این شرح است که البته اینها قیمت عمده فروشی است و قیمت بازار گرانتر از این قیمت ها است.

قیمت ۵۰ قلم میوه و سبزی در بازار +جدول


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها