أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۰۳۹۶
زمان انتشار: ۱۵:۵۸     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
رییس سازمان حمایت مصرف‌کننده و تولیدکننده گفت: خودروسازان مکلف به اعلام و رعایت قیمت‌های مصوب خودرو در سایت‌های خود هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از اقتصادآنلاین: رییس سازمان حمایت مصرف‌کننده و تولیدکننده گفت: خودروسازان مکلف به اعلام و رعایت قیمت‌های مصوب خودرو در سایت‌های خود هستند.

عباس تابش، رییس سازمان حمایت مصرف‌کننده و تولیدکننده خبر داد: قیمت‌های متعارف در کف بازار قیمتی است که خودروساز درب کارخانه تحویل می‌دهد به علاوه حداکثر ۱۰درصد.

بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در سراسر کشور مکلف هستند این فرمول را معیار قیمت‌گذاری قرار داده و گران فروشی را به تعزیرات اعلام کنند.

رییس سازمان حمایت مصرف‌کننده تاکید کرد: خرید و فروش خودرو فقط در مراکز مجاز انجام خواهد شد و از نظر سازمان حمایت، پرونده‌هایی قابل رسیدگی است که معاملات در مراجع رسمی انجام شده باشد.

اتحادیه‌ها و اتاق اصناف مکلف است این دستورالعمل را به کلیه مراکز عرضه خودرو اعم از شبکه‌های مجازی و نمایشگاه‌های خودرو ابلاغ کند.

وی افزود: شبکه‌های مجازی مکلف به نمایش خودروهایی هستند که قیمت متعارف خودرو در آن رعایت شده و از وجود خودرو مطمئن هستند، همچنین در این سایت‌ها صحت سنجی عرضه‌کننده خودرو را نیز باید داشته باشند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها