يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۰۴۷۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
وزیر کشور به دستورجلسات کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعات مهم برگزاری نماز عیدفطر بود که در این باره ۳ پیشنهاد مطرح شد که برای تصمیم گیری به ستاد ملی کرونا ارائه می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی با بیان اینکه امروز جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شد اظهار کرد: دستورجلسات متعددی داشتیم که یکی از آنها «روز قدس» و نحوه و چگونگی اجرای مراسم این روز، دوم «بازگشایی حرم‌ها و آستان‌های مقدس» و سوم «کنکور و نحوه اجرای آن» بود.

وی افزود: در هرکدام از این موارد بحث‌های مفصلی صورت گرفت و راه‌ها و روش‌های مختلفی مطرح شد. این راهکارها را به ستاد ملی ارائه می‌دهیم چون ستاد باید تصمیم بگیرد؛ ما فقط تصمیم سازی می‌کنیم.

وزیر کشور با اشاره به اینکه یکی دیگر از موضوعات مهم برگزاری «نماز عیدفطر» بود گفت: در این باره پیشنهاداتی مطرح شد؛ نخست اینکه فقط در شهرهای سفید و در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل‌ها نماز برپا شود. پیشنهاد دوم اینکه در شهرهای سفید و شهرهای زرد که بیش از ۴۰۰ شهر را شامل می‌شود، باهمین شرایط نماز را برگزار کنیم. سوم برگزاری در کل کشور با رعایت شرایط پروتکلی و در همه مساجد و فضای باز بود.

رحمانی فضلی تاکید کرد: تمام این پیشنهادات را باید به ستاد ملی کرونا ببریم و نهایتا ستاد تصمیم بگیرد. اعلام مسائل در اینجا به هیچ وجه قطعیت ندارد و زمانی قطعی می‌شود که ستاد تصمیم بگیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها