أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۰۴۹۹
زمان انتشار: ۱۵:۴۶     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
مسئول کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آمار ابتلا به کرونا در خراسان رضوی و به‌ ویژه مشهد روند کاهشی دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: مسئول کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آمار ابتلا به کرونا در خراسان رضوی و به‌ ویژه مشهد روند کاهشی دارد.

حمیدرضا رحیمی مسئول کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آماری افزایشی ابتلا به کرونا که توسط سخن‌گوی وزارت بهداشت و درمان اعلام می‌شود مربوط به دیگر استان هاست. وضعیت خراسان رضوی مطلوب است و به سرعت به سمت وضعیت سفید در حال حرکت هستیم.

او افزود: شهرستان‌های خراسان رضوی نیز به جز یک شهرستان روند کاهشی ابتلا به کرونا را سپری می‌کنند و این استان نسبت به برخی از استان‌های کشور که درگیری زیادی با ویروس کرونا دارند، وضعیت مناسبی دارد.

رحیمی با اشاره به این نکته که وضعیت سفید زمانی اعلام خواهد شد که ۱۴ روز شرایط ابتلا برای هر ۱۰۰ هزار نفر ساکن شهر حداکثر یک نفر باشد بیان کرد: برای شهری مانند مشهد با توجه به جمعیت آن، اگر دو هفته بگذرد و در این مدت به صورت روزانه کمتر از ۳۴ نفر به کرونا مبتلا شوند، وضعیت سفید خواهد شد.

او تصریح کرد: البته باید در نظر داشت که این پیش‌بینی درحالتی است که اتفاق خاصی رخ ندهد و رعایت نکات بهداشتی از مداری که اکنون هست خارج نشود. مردم برای پاکی استان از ابتلا به کرونا، نقش بسیار مهمی را خواهند داشت و نباید در ایام پیش رو همکاری و همیاری مردمی کاهش یابد. با توجه به بررسی اطلاعات و داده‌های معتبر، شهر مشهد به عنوان شهری که در اردیبهشت‌ ماه کمترین میزان کاهش ترافیک به نسبت بهمن را داشته است شناخته می‌شود و امیدوارم که این همکاری تا انتهای کار ادامه داشته باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها