يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۰۵۱۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
همسر شهید مدافع حرم محمد پورهنگ از برگزاری مراسم تشییع پیکر برادرش اصغر پاشاپور خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، همسر شهید مدافع حرم محمد پورهنگ در گفت وگو با فارس از برگزاری مراسم تشییع پیکر برادرش اصغر پاشاپور خبر داد.

وی گفت: این مراسم شنبه 28 اردیبهشت هم زمان با شب شهادت حضرت علی(ع) در 21 ماه مبارک رمضان، برگزار شده و پیکر وی در جوار همرزمش شهید مدافع حرم پورهنگ در قطعه 40 گلزار شهدای بهشت زهرا به خاک سپرده خواهد شد.

این مراسم راس ساعت 10 از مقابل منزل شهید آغاز و تا حرم حضرت عبدالعظیم ادامه خواهد داشت. سپس پیکر شهید پاشاپور به گلزار شهدای بهشت زهرا منتقل می شود. 
 

گفتنی است مدافع حرم حضرت زینب(س) اصغر پاشاپور یکی از مجاهدانی بود که یک ماه پس از شهادت حاج قاسم در سوریه شهید شد. او از همان ایام ابتدایی آغاز جنگ سوریه همراه سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی به سرزمین شام هجرت کرد. این شهید عزیز از اقوام نزدیک شهید مدافع حرم محمد پورهنگ بود که او نیز جانش را در دفاع از حرم حضرت زینب(س) فدا کرد.  


شهید پاشاپور همان رزمنده‌ای بود که از سردار سلیمانی خواهش می‌کرد در جبهه پیشروی نکند، زیرا ممکن است جان فرمانده‌اش به خطر بیافتد و سرانجام، در ۱۳ بهمن ماه سال ۹۸ در سوریه به مقام شهادت نائل آمد. 
 

پدر این شهید که خود از جانبازان جنگ تحمیلی است داماد دیگرش محمود مهربانی نیز در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها