يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۰۵۴۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
رئیس سازمان بهزیستی کشور از واریز ۵۰۰ هزار تومان به حساب ۲۸ هزار فرزند تحت پوشش این سازمان خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، مهر نوشت: رئیس سازمان بهزیستی کشور از واریز ۵۰۰ هزار تومان به حساب ۲۸ هزار فرزند تحت پوشش این سازمان خبر داد.

وحید قبادی دانا در جمع خبرنگاران گفت: روز چهارشنبه در قالب پویش همدلی مومنانه در سازمان بهزیستی کشور مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به شکل الکترونیکی بر روی کارت بانکی ۲۸ هزار فرزند تحت پوشش بهزیستی که دارای سرپرستان غیر موثر هستند شارژ شد.

وی با بیان اینکه مجموع این مبلغ ۱۴ میلیارد تومان بوده است، اظهار کرد: این مبلغ توسط بنیاد مستضعفان تأمین مالی شد و در ایام شیوع کرونا و شرایط سختی که ممکن است این افراد برای تأمین معیشت با آن رو به رو باشند، بخشی از مشکلات آنها را برطرف می‌کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها