أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۰۵۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: افراد ۳۰ درصد حقوق خود را به تأمین اجتماعی می‌دهند تا از این مبلغ در شرایط اضطراری استفاده کنند، اما هنوز بیمه بیکاری به آنان تعلق نگرفته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: افراد ۳۰ درصد حقوق خود را به تأمین اجتماعی می‌دهند تا از این مبلغ در شرایط اضطراری استفاده کنند، اما هنوز بیمه بیکاری به آنان تعلق نگرفته است.

 آیت‌الله سید احمد علم الهدی در مراسم رزمایش استانی مواسات و همدلی طرح «کریم اهل بیت (ع)» که پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان استانی در سالن ورزشی کارگران مشهد برگزار شده بود، با بیان اینکه فعالیت‌های مردمی بسیار مهم است، اظهار کرد: در واقع مهم این است که مردم پا به پای نهادهای انقلابی در کمک به نیازمندان همراه بودند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه تاکنون ۵۰۰ هزار بسته معیشتی در خراسان رضوی تهیه و در حال توزیع است، افزود: تمدن اسلامی در برابر چشمان همه جهان با کمک افراد خیر و نهادهای فعال به نمایش گذاشته شد.

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه این مراسم یک مانور و رزمایش است، تصریح کرد: مسائل اقتصادی در کشور با این کمک‌ها تمام نمی‌شود، حدود ۳۷ هزار نفر کارگران فصلی، هتل‌ها و… در خراسان رضوی بر اثر شیوع ویروس کرونا بیکار شده‌اند، لذا بیمه بیکاری حق این افراد است.

وی با اشاره به همزمانی برگزاری این رزمایش با ایام شهادت حضرت علی (ع)، رمز این مراسم را «یا امیرالمومنین (ع)» نامید و ابراز کرد: افراد ۳۰ درصد حقوق خود را به تأمین اجتماعی می‌دهند تا از این مبلغ در شرایط اضطراری استفاده کنند، حال که این افراد از تأمین اجتماعی طلبکار هستند اما بیمه بیکاری هنوز به آنان تعلق نگرفته است.

آیت الله علم الهدی با تاکید بر توجه و کمک خیرین به افرادی که بیمه نیستند، گفت: خوشبختانه کوچک‌ترین مشکلی در تأمین مواد غذایی در کشور وجود ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها