أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۰۵۷۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
حمله عناصر داعش به شمال استان دیالی، به شهادت ۴ نیروی حشد شعبی و زخمی شدن ۶ نفر دیگر منجر شد.
به گزارش پایگاه 598، عناصر تروریستی داعش دیشب با حمله به منطقه «الصفره» در شمال استان دیالی، چهار نفر از نیروهای حشد شعبی را به شهادت رساندند.
 
منابع خبری عراق گزارش دادند که در حمله داعش به تیپ ۲۳ سازمان حشد شعبی در شمال دیالی، چهار نیروی الحشد و شش نفر هم زخمی شدند.

نیروهای تیپ ۲۳ در عین حال موفق شدند حمله دیشب داعش به روستای «المیته» در منطقه العظیم استان دیالی را خنثی کنند که در پی آن داعش‌های مجبور به فرار شدند.

منابع خبری عراق گزارش دادند که نیروهای تیپ ۲۳ در عین حال موفق شدند حمله دیشب داعش به روستای «المیته» در منطقه العظیم استان دیالی را خنثی کنند که در پی آن داعش‌های مجبور به فرار شدند.

حشد شعبی پنجشنبه شب نیز در بیانیه‌ای از شهادت یکی از نیروهای آن در حین درگیری با عناصر داعش در منطقه جرف الصخر در شمال استان بابل خبر داد.
 
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها