أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۰۷۸۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد؛
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۲ نفر در اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، کیانوش جهانپور، در ارتباط تصویری به ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در کشور پرداخت و گفت: در شبانه روز گذشته شاهد شناسایی ۲ هزار و ۱۱۱ مورد جدید کرونا در کشور بوده‌ایم که بر همین اساس، آمار تعداد مبتلایان به ۱۲۴ هزار و ۶۰۳ نفر رسید.

وی افزود: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در کشور، تا کنون ۹۷ هزار و ۱۷۳ نفر بهبود یافته و از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت، موارد جدید فوتی را ۶۲ مورد اعلام کرد و گفت: تاکنون ۷ هزار و ۱۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در کشور، جان خود را از دست داده‌اند.

جهانپور ادامه داد: در حال حاضر ۲ هزار و ۶۹۸ نفر از بیماران در وضعیت شدید و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

وی افزود: تاکنون ۷۱۶ هزار و ۱۷۶ مورد تست تشخیصی کرونا در آزمایشگاه‌های مورد تأیید وزارت بهداشت انجام شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها