يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۱۲۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
به دنبال مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا و طبق دستور رئیس جمهور مبنی بر بازگشایی موزه های کشور، موزه سینما آغاز به کار کرد.
به گزارش پایگاه 598، به دنبال مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا و طبق دستور رئیس جمهور مبنی بر بازگشایی موزه های کشور، موزه سینما آغاز به کار کرد.

تالارهای موزه سینما هر روز به جز شنبه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ پذیرای علاقمندان به سینما است. غرفه‌های عرضه محصولات فرهنگی و کافه‌های موزه سینما همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۴ باز است.

در‌های موزه سینما به روی مردم باز شد

سه سالن سینماتوگراف، سینما فردوس و سینما تمدن بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا همچنان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

از علاقمندان به بازدید موزه سینما درخواست می‌شود درهنگام ورود ماسک و دستکش همراه داشته باشند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها