أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۱۳۹۹
زمان انتشار: ۰۹:۴۸     ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
طبق آمار و ارقام جدید دانشگاه «جانز هاپکینز»، با مرگ دستکم 784 نفر دیگر در 24 ساعت گذشته، مجموع قربانیان کرونا در آمریکا از 105 هزار نفر عبور کرد.
به گزارش پایگاه 598، طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، ظرف ۲۴ ساعت گذشته با مرگ ۷۸۴ مورد جدید، مجموع قربانیان کرونا ویروس در ایالات متحده آمریکا به ۱۰۵ هزار و ۱۶۵ نفر افزایش یافت.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در شبانه روز گذشته دستکم ۲۱ هزار و ۱۸۸ مورد جدید به مبتلایان به ویروس «کووید-۱۹» در ایالات متحده آمریکا افزوده شده است تا مجموع مبتلایان به این ویروس ناشناخته در این کشور به یک میلیون و ۸۱۱ هزار و ۳۶۰ نفر برسد.

مقایسه آمار و ارقام جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار و ارقام یک روز گذشته این مرکز نمایانگر کاهش نسبی تعداد مبتلایان و قربانیان کروناویروس در ایالات متحده آمریکا است.

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را یک میلیون و ۸۵۹ هزار و ۳۲۳ نفر و مجموع قربانیان آن را در این کشور، ۱۰۶ هزار و ۹۲۵ نفر گزارش کرده است. ایالت نیویورک با ۳۸۰ هزار و ۸۲۵ مورد ابتلا و ۲۹ هزار و ۹۸۸ مورد فوتی، همچنان کانون بیماری همه‌گیر کرونا در آمریکا محسوب می شود.

طبق آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز، تاکنون دستکم ۶ میلیون و ۲۶۶ هزار و ۱۹۲ نفر از مردم سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند و از آن میان، ۳۷۵ هزار و ۵۵۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند و دو میلیون و ۶۹۶ هزار و ۹ نفر نیز بهبودی پیدا کرده‌اند. آمریکا همچنان در صدر کشورهای جهان با بیشترین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها