يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۱۴۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
رئیس قوه قضائیه گفت: ما یقین داریم به برکت خون حاج قاسم سلیمانی، به برکت خون مظلومان در فلسطین و به برکت خون مظلومانی که در سراسر عالم ریخته شده یقینا این جرقه ای که زده شده مشتعل خواهد شد و این اشتعال دامن آمریکا و نظام سلطه را خواهد گرفت و سرنوشت آنها محکومیت و فنا خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه پیش از ظهر امروز در حاشیه دومین مرحله از رزمایش مواسات ستاد اجرایی فرمان امام که در مرقد مطهر حضرت امام خمینی برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز باید نظام سلطه در قبال جنایات خود برای افکار جهانی پاسخگو باشد. 

وی افزود: اگر دادگاه بین المللی عادلی در دنیا بود باید آمریکا را محاکمه می‌کرد نسبت به جنایات هولناکی که در سراسر عالم نسبت به مردم کشور خودش انجام داده است. 

رئیس قوه قضائیه گفت: حقوقدانان عالم کجا هستند، مدعیان حقوق انسان در عالم چرا فریاد نمی‌کنند و چرا از دست نظام سلطه آمریکایی داد نمی‌زنند.

آیت الله رئیسی تصریح کرد: ما یقین داریم به برکت خون حاج قاسم سلیمانی، به برکت خون مظلومان در فلسطین و به برکت خون مظلومانی که در سراسر عالم ریخته شده یقینا این جرقه ای که زده شده مشتعل خواهد شد و این اشتعال دامن آمریکا و نظام سلطه را خواهد گرفت و سرنوشت آنها محکومیت و فنا خواهد بود.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها