أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۲۹۶۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۱۶ تير ۱۳۹۹
روزنامه صبح نو از سخنان روز گذشته ظریف در مجلس انتقاد کرد.
به گزارش پایگاه 598، روزنامه صبح نو از سخنان روز گذشته ظریف در مجلس انتقاد کرد.

این روزنامه نوشت:

حضورمحمدجواد ظریف در مجلس به‌دلیل جو سنگین انتقادهای نمایندگان، نه فقط رسانه‌ها بلکه احتمالا خود وزیر خارجه را هم غافلگیر کرد. فارغ از آنکه سخنان ظریف در پاسخ به نقدها چقدر درست یا نادرست بود اما نباید از ایرادِ روش وزیر امور خارجه در پاسخ به منتقدان گذشت.

در حالی که اکثر نمایندگان به صورت مشخص و مصداقی، به عملکرد وزارت خارجه نقد داشتند و مسائل مشخصی را لیست کرده بودند اما ظریف ترجیح داد به جای پاسخگویی شفاف درباره نقدهای ارائه شده به تعاریف رهبر معظم انقلاب از شخص وی و همراهی با شهید سلیمانی بحث را به حاشیه ببرد.سیره بزرگانی مانند رهبر‌انقلاب و شاگردان مخلص و بااخلاق ایشان مانند شهید قاسم سلیمانی همواره کمال همراهی و مددرسانی برای باز کردن گره‌های اجرایی کشور بوده و هست. دولت هم از این قاعده مستثنی نیست.

این سیره ربطی به این موضوع یا دولت نداشته و همواره در همه دولت‌ها برقرار بوده است. ایشان در این مسیر حتی سعی دارند که جانب انصاف نگاه داشته شده و بعضا انتقادها به عملکرد یک شخص موجب زیر سوال رفتن شخصیت او نشود. اینجاست که بعضی عبارات تمجیدآمیز رهبر انقلاب از شخصیت افراد معنادار می‌شود.

سیره رهبری درباره برجام به خوبی موید این ادعاست. اینها منافی آن نیست که مسوولان و مدیران دولتی از پاسخگویی درباره عملکرد خود طفره رفته و با دوپینگ سعی داشته باشند ارزیابی از عملکرد خود را در حاشیه امن قراردهند. کار وزیر خارجه،دوپینگ نادرست است حتی برای شما آقای ظریف!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها