أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۳۳۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۲۳ تير ۱۳۹۹
سناتور سندرز با بیان اینکه سیاست ترامپ در پاندمی کرونا به قیمت مرگ هزاران تن بوده و ماسک زدن او در شرایط کنونی دیرهنگام است، از آمریکایی‌ها خواست تا در انتخابات نوامبر به او رای ندهند.
به گزارش پایگاه 598، سناتور برنی سندرز که از منتقدان سرسخت دونالد ترامپ است، در پیامی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهوری آمریکا در نهایت در ملاءعام از ماسک استفاده کرد، نوشت: ترامپ در نهایت ماسک زد. اقدامی که دیرهنگام انجام شد.

سندرز ادامه داد: امتناع او از تدوین سیاست ملی پاندمی بر پایه علم، منجر به سردرگمی بسیاری شد و به قیمت جان دادن هزاران تن بوده است. ترامپ علم را رد کرد. ماه نوامبر ما باید با یکدیگر متحد شویم و ترامپ را رد کنیم.

رئیس‌جمهوری آمریکا بالاخره هنگام بازدید از بیمارستان "والتر رید" در ایالت مریلند از ماسک استفاده کرد و این اولین باری است که او مقابل دوربین‌ها چنین کاری انجام می‌دهد. او پیشتر به‌رغم توصیه‌های مرتبط با کرونا، در ملاءعام از ماسک استفاده نکرده بود.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها