أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۳۳۱۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۲۳ تير ۱۳۹۹
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: بر اساس سند همکاری، روابط ایران و چین در یک ریل‌گذاری صحیح و اصولی وارد مرحله جدیدی می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، سید عباس موسوی در ابتدای نشست خبری امروز خود بیانیه‌ای را  به مناسبت فرا رسیدن  پنجمین سالگرد توافق هسته‌ای قرائت کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در ادامه با دفاع از سند جامع همکاری ایران و چین گفت : بر اساس این سند روابط ایران و چین در یک ریل‌گذاری صحیح و اصولی وارد مرحله جدیدی می‌شود.

سخنگوی وزارت امورخارجه گفت : هنوز جمع بندی نهایی در مورد حادثه نطنز  انجام نشده و قضاوت در این زمینه زود است.

موسوی در پاسخ به سوالی در مورد انتخابات آمریکا  گفت : برای ایران، این که چه کسی در آمریکا حکومت کند اهمیتی ندارد، بلکه نوع تعامل آنها با دولت و ملت ایران مهم است ، این هم نه در حرف بلکه در عمل.

موسوی بار دیگر تاکید کرد که  بهانه‌های کره جنوبی در عدم پرداخت پول ایران اصلا قابل قبول نیست. 

وی ادامه داد: اگر روزنه‌هایی که در این زمینه وجود دارد بسته شود حتما سایر اقدامات براساس دستور رییس‌جمهور در دستور کار وزارت امور خارجه و بانک مرکزی قرار می‌گیرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها