أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۵۰۳۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
از سوی دیگر ترامپ روز گذشته در نشست خبری با خبرنگاران گفت که به نظر می‌رسد این انفجار ناشی از «یک حمله وحشتناک» باشد.
به گزارش سرویس بین‌الملل پایگاه 598 و به نقل از العالم، یک نماینده عراقی با اشاره به کارنامه رژٰیم صهیونیستی در انجام حملات خرابکارانه و تروریستی بعید ندانست که این رژیم در انفجار مهیب روز گذشته بیروت دست داشته باشد.

«محمد البلداوی» نماینده فراکسیون «صادقون» در پارلمان عراق، امروز (چهارشنبه - ۵ آگوست)، در واکنش به انفجار عصر دیروز در بیروت گفت که این انفجار وحشتناک و مهیب یک اتفاق تصادفی نبوده و دستهایی پشت پرده آن قرار دارد.

وی بعید ندانست که رژیم صهیونیستی پشت پرده این انفجار باشد به ویژه که در کارنامه این رژیم بمباران تاسیسات هسته‌ای عراق (در سال ۱۹۸۱ میلادی) و انبارهای تسلیحات الحشد الشعبی در سال گذشته وجود دارد.

البلداوی در گفت‌وگو با پایگاه خبری «المعلومه» تصریح کرد: تحقیقات درباره انفجار این بندر لبنانی دارای انبارهای تسلیحاتی زمان خواهد برد اما نشانه‌های وجود دارد که بیانگر نقش رژیم صهیونیستی این پشت پرده این عملیات است.

وی افزود: این فرضیه کاملا وجود دارد و واقعا می‌توان انگشت‌های اتهام را به سوی رژیم صهیونیستی گرفت زیرا این رژیم در کارنامه خود عملیات‌هایی مشابه عملیات دیروز در لبنان چه در سطح آن و چه کمتر از آن دارد که می‌توان به بمباران تاسیسات صلح‌آمیز اتمی عراق و نیز انفجار انبارهای تسلیحات الحشد الشعبی که سال گذشته روی داد و نیز ترور دانشمندان و اساتید متخصص هسته‌ای اشاره کرد.

هرچند که «گابی اشکنازی» وزیر خارجه دولت رژیم صهیونیستی ضمن رد هرگونه ارتباط این رژیم با این انفجار می‌گوید: این انفجار بزرگ که در بندر بیروت رخ داد به احتمال زیاد ناشی از آتش سوزی بوده و پیشنهاد می‌کنم درباره گمانه‌زنی‌ها احتیاط شود. من دلیلی نمی‌بینم که گزارش‌های بیروت مبنی بر اینکه انفجار یک حادثه بوده است، باور نشود.

از سوی دیگر ترامپ روز گذشته در نشست خبری با خبرنگاران گفت که به نظر می‌رسد این انفجار ناشی از «یک حمله وحشتناک» باشد.

وی ادعا کرد: سران نظامی آمریکا ارزیابی کرده‌اند و به نظر می‌رسد انفجارهای بیروت ناشی از یک حمله یا یک بمب باشد.

در پی انفجار مهیب عصر روز سه‌شنبه در بیروت تا کنون مرگ بیش از یکصد نفر تایید شده و بیش از ۴۰۰۰ نفر نیز مجروح شده‌اند.

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها