يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۵۰۹۲
زمان انتشار: ۰۹:۵۷     ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
پرسپولیس با من منصفانه برخورد نکرد
دروازه بان سابق پرسپولیس ، علیرضا بیرانوند بعد از اینکه در جشن قهرمانی تیم نامی از او برده نشد از مسئولان این تیم انتقاد کرد.
به گزارش پایگاه 598، و به گزارش تهران تایمز ، بیرانوند از مسئولان باشگاه پرسپولیس ناراحت است. او که در ماه ژوئیه با یک قرارداد سه ساله به آنتورپ رفت طی چهار سال حضور در این تیم به موفقیت های زیادی رسید و یکی از نقش های کلیدی در چهارمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس بود. با این وجود بیرانوند معتقد است که با او در پرسپولیس منصفانه برخورد نشده است:" اول از همه باید بگویم افتخار بزرگی بود برای پرسپولیس بازی کردم. من می خواستم سال ها برای پرسپولیس بازی کنم و قراردادم را هم قبل از جام جهانی 2018 روسیه تمدید کردم. بعد از جام جهانی پیشنهاداتی را از اروپا دریافت کردم اما از آنجایی که باشگاه اجازه نداد در این تیم ماندم."


او گفت:"بعد از جام ملت های 2019 هم می توانستم باردیگر از پرسپولیس به تیمی خارجی بروم اما وقتی فهمیدم که تیم با مشکل مواجه می شود ماندم. من یک قرارداد 700هزاردلاری داشتم که به این باشگاه کمک کرد تا حقوق های پرداخت نشده مربیان سابق خود را پرداخت کند."


او همچنین گفت:" من در چهار سال با پرسپولیس هشت جام به دست آوردم اما در این باشگاه با من منصفانه برخورد نشد. روز جمعه آن ها برای چهارمین بار جام را بالای سر بردند اما هیچ نامی ازمن در جشن قهرمانی نبردند در حالی که آنتونی استوکس که بعد از تعطیلات به پرسپولیس برنگشت برای دریافت مدال نامش خوانده شد. من به آن ها زنگ زدم و گفتند دیگر مدالی نیست و باید منتظر بمانم تا تهیه کنند."


بیرانوند ادامه داد:" این ها به خاطر مشکلات مالی نیست. مسئولان پرسپولیس به من احترام نگذاشتند و من از این ناراحت هستم. آنها باید به من احترام بگذارند. من انتظار چنین رفتاری را ازسوی باشگاه پرسپولیس نداشتم."
دروازه بان تیم ملی ایران گفت:"امیدوارم مدیران با بازیکنان صادق باشند."

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها