أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۵۳۴۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: قرار است در روزهای آینده اعطای سهام عدالت به جاماندگان در مجلس بررسی شود که اگر تبدیل به قانون شود می‌تواند دغدغه خیلی از مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کاهش دهد.
به گزارش پایگاه 598، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: قرار است در روزهای آینده اعطای سهام عدالت به جاماندگان در مجلس بررسی شود که اگر تبدیل به قانون شود می‌تواند دغدغه خیلی از مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کاهش دهد.

علی بابایی کارنامی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه اظهار داشت: متأسفانه وضعیت اقتصادی فعلی کشور و شیوع کرونا مشکلاتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای همه مردم ایجاد کرده است و به همین دلیل در آستانه سال 1400 و برگزاری انتخابات شاهد بحران‌های متفاوتی هستیم. این در حالی است که مطالعات اجتماعی دانشگاهی و گزارش‌های دستگاه‌های امنیتی هم پیش بینی بروز بحران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد.

وی افزود: باید تمام تلاش خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دهیم تا تهدیدها در کشور تبدیل به فرصت شود و با استفاده از این موضوع است که می‌توانیم بر مشکلات فائق آییم.

** اجرای همسان‌سازی حقوق‌ بازنشستگان از مرداد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: مجلس می‌تواند آسیب‌های جامعه کارگری و مشکلات بیمه‌ای و مستمری بگیران و بازنشستگان و جامعه هدف در کمیته امداد و بهزیستی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کاهش دهد، به همین دلیل تلاش داریم با استفاده از ابزارهای نظارتی این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عملیاتی کنیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها