أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۵۴۹۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
رئیس فراکسیون جماعت اسلامی منطقه کردستان عراق تأکید کرد که سکوت و ضعف دولت مرکزی این کشور، باعث شده است که ترکیه حاکمیت عراق را نقض کند.
به گزارش پایگاه 598، «سلیم همزه» رئیس فراکسیون جماعت اسلامی کردستان عراق خواستار پاسخ به حملات ترکیه به خاک این کشور شد.

همزه به پایگاه خبری المعلومه گفت: «سکوت و ضعف دولت مرکزی، باعث شده است که ترکیه و سایر کشورها، حاکمیت عراق را نقض کنند».

وی تأکید کرد: «عراق نسبت به تجاوزات مکرر به حاکمیت خود، هیچ موضع قاطعی اتخاذ نکرد و همه چیز، محدود به محکوم کردن بود».

این نماینده کُرد پارلمان عراق تصریح کرد، بمباران یک نشست امنیتی در شمال شهر اربیل توسط ترکیه «هیچ توجیهی ندارد و نباید در قبال آن سکوت کرد».

همزه در پایان از دولت مرکزی خواست که به تجاوزات مکرر ترکیه به حاکمیت عراق، پاسخ نظامی بدهد.

رسانه‌های عراقی عصر روز سه‌شنبه از کشته شدن چهار تن از نیروهای مرزبانی این کشور (دو افسر ارشد، دو سرباز) در حمله هوایی ترکیه خبر دادند.

ارتش عراق گفته است که پهپاد ترکیه یک خودروی در حال حرکت نیروهای عراقی را در شمال استان اربیل هدف قرار داده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها