أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۵۵۰۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
نماینده مردم خمینی شهر در واکنش به اظهارات اعتراضی رییس بنیاد مستضعفان:
وی با بیان اینک هر کسی در هر رده‌ای چه از مسئولین گذشته و چه از مسئولان فعلی، چه مقامات بلند پایه و دون پایه اگر به هر نوعی تعرضی عمدا یا سهوا به منابع عمومی کرده باشد باید پس بدهد، افزود: این سیره علوی و مکتب امام است و مقام معظم رهبری نیز تاکید بسیاری به آن داشته است از این رو نباید اجازه تحریف مکتب امام داده شود.
به گزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفتگو با پایگاه ۵۹۸ با اشاره به اظهارات اخیر سیدپرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان گفت: هر چند که در لسان رسانه های گروهی صحبت های آقای فتاح حمل بر برخی شوهای تبلیغاتی و خیز گرفتن بر انتخابات ریاست جمهوری تلقی شد اما  فارق از اینکه این تحلیل درست باشد یا غلط اصل ماجرای بازگرداندن اموال عمومی به مردم مورد تایید است.

وی با بیان اینک هر کسی در هر رده‌ای چه از مسئولین گذشته و چه از مسئولان فعلی، چه مقامات بلند پایه و دون پایه اگر به هر نوعی تعرضی عمدا یا سهوا به منابع عمومی کرده باشد باید پس بدهد، افزود: این سیره علوی و مکتب امام است و مقام معظم رهبری نیز تاکید بسیاری به آن داشته است از این رو نباید اجازه  تحریف مکتب امام داده شود.

نقدعلی با تاکید بر اینکه منظور از تحریف صرف تحریف محتوایی نبوده و تحریف عملی مدنظر است، تصریح کرد: این سیره و روش امام بوده و اصل ماجرا خیلی خوب است کما اینکه قوه قضائیه و مجلس نیز در این موضوع خوب ورود کرده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه نمایندگان نیز به موضوع توجه به اموال بیت المال توجه ویژه ای دارد، گفت: عمده نطق نمایندگان حول همین محورها بوده و خواهان رسیدگی به چنین تخلفاتی هستند.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم با نیت خالص برای خدمت به مردم و رشد و تعالی این رویه ادامه پیدا کند، افزود: البته تقاضایی هم از رسانه ها و از کسانی که در حاشیه این اظهارنظرها فعالیت می کنند داریم تا خدایی ناکرده این اظهارنظر ها را از وجه الهی و مردمی خارج نکنند و به همان اصل موضوع بپردازیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: اگر کسی به هر کیفیتی خواسته یا ناخواسته با سوءنیت و یا با حسن نیت دست بر اموال عمومی زده باید که دارایی بیت المال را به خزانه برگرداند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها