يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۵۵۵۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان علی آبادکتول از امدادرسانی به خانم ۵۷ ساله گمشده در دهنه محمدآباد این شهرستان خبرداد.
به گزارش پایگاه 598، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان علی آبادکتول از امدادرسانی به خانم ۵۷ ساله گمشده در دهنه محمدآباد این شهرستان خبرداد.

حسین شکی اظهارکرد: ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه عصر جمعه گمشدگی یک خانم ۵۷ ساله در دهنه محمدآباد در محدوده روستای سیاه مرزکوه توسط نیروی انتظامی به هلال احمر استان گزارش شد.

وی افزود: یک تیم امدادی متشکل از ۱۱ نفر با تجهیزات لازم به منطقه اعزام شده و بعد از ساعت های جستجوی این فرد را در بامداد روز شنبه پیدا و به محل امن منتقل کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها