أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۷۰۷۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
طبق اعلام کشتی‌آرای، قیمت سکه نسبت به دیروز ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافته است ولی در بازار طلا و سکه خریدهای هیجانی وجود ندارد.
به گزارش پایگاه 598، طبق اعلام کشتی‌آرای، قیمت سکه نسبت به دیروز ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافته است ولی در بازار طلا و سکه خریدهای هیجانی وجود ندارد.

محمد کشتی‌آرای، درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روزجاری اظهار داشت:‌ از صبح امروز با افزایش قیمت ارز در بازار داخلی، قیمت طلا و سکه نیز افزایش یافته است.

وی افزود: قیمت سکه نسبت به دیروز 200 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار نیز 22 هزار تومان افزایش یافته ولی خرید و فروش ها در بازار تغییر چندانی نکرده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد:‌معمولا در سالهای قبل در ماه شهریور بازار طلا و سکه با رکود همراه می شد امسال شهریور همزمان شده با محرم و صفر این رکود توأمان شده بنابراین در بازار افزایشی در خرید و فروش ها نداشتیم.

وی با تأکید براینکه داد و ستدها در بازار معمولی است، گفت: پیش بینی میشد که بعد از ریزش بورس، پول وارد بازار طلا و سکه هم شود ولی این اتفاق نیفتاد؛ بنابراین درحالی که قیمت ها درحال افزایش است حباب سکه تغییر نکرده و همان 550 هزار تومان است چراکه تقاضای جدید وارد بازار نشده است.

کشتی آرای با بیان اینکه قیمت جهانی طلا به دلیل تقویت ارزش دلار در بازارهای جهانی امروز اندکی کاهش یافت، گفت: بنظر می رسد نرخ ارز در بازار داخلی نیز به دلیل برابری با ارز بین المللی افزایشی شده است.

هم اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18 عیار هر گرم یک میلیون و 122 هزار تومان، قیمت دلار 25 هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 11میلیون و 560 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 11 میلیون و 100 هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم سکه بهار آزادی 5میلیون و 750 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 3 میلیون و 200 هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و 750 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها